Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ukrajinci - besna i izneverena nacija

Komentari (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 20 decembar 2015 00:29
.....
anglofonska zver.
Preporuke:
162
12
2 nedelja, 20 decembar 2015 00:32
Mitar
Ala čuda, šta napriča DŽuda,
S kraja sveta on se nalupeta,
Ukrajinu zemlju ne poznaje,
Ko za njegovo mišljenje haje,
Crnu Goru tretira ko silu,
Ona čami u svome sivilu,
Pa će NATU generale dati,
Il je tamo, nemojte ni zvati,
Ukrajina bila je i biće Ruska,
Ne zna DŽuda al zna svaka guska!
Preporuke:
150
17
3 nedelja, 20 decembar 2015 00:58
zoran
Tim Dzuda, covek bez morala i obraza a jos englez.....ima li gore kombinacije?
Preporuke:
180
17
4 nedelja, 20 decembar 2015 01:09
srpska sarma, a može i pasulj
O čemu laprda ovaj britonski s...
Preporuke:
137
18
5 nedelja, 20 decembar 2015 01:28
Aleksa
Jedino šta se može korisno izvući iz ovog iznenađujuće zabavnog intervjua je potpuni intelektualni i psihološki profil ovog arhidiletanta i ...S obzirom na ispoljenu bestidnost mislim da ne bi imao nikakvih problema da ga prime među počasne hrvate.
Preporuke:
162
16
6 nedelja, 20 decembar 2015 02:06
Milisav Bačinac
Koristan je ovaj DŽuda. On sve jasno i nedvosmisleno kaže, za razliku od predstavnika EU i SAD establišmenta i naših okupacionih namesnika u liku Tadića ili Vučića. Čak primećujem i da je došao do istih zaključaka kao i svaki obični Srbin ili Rus, samo iz naopake perspektive. I ne krije da piše za pare i na zadatu temu; to bi mogao da predloži i srpskim "novinarima i analitičarima" npr Bošku Jakšiću ili Dušanu Janjiću...
Preporuke:
129
1
7 nedelja, 20 decembar 2015 04:48
n.n.
Kad pročitam nešto ovako odmah se setim da je - kao što neko reče (Slobodan Jovanović?) - najopasnije aktivno neznanje!
Preporuke:
103
13
8 nedelja, 20 decembar 2015 07:41
Apis2k
"U Odesi je došlo do situacije u kojoj je preko 40 ljudi izgorelo u zgradi. Postoje milioni teorija zavere o tome šta se desilo. Ono što je poznato jeste da su se dve grupe sukobile, bacali su molotovljeve koktele jedni na druge i zgrada se zapalila. Mislim da tu nisu potrebne teorije zavere. Ipak, nakon tog stravičnog događaja strasti su se stišale. Taj entuzijazam na istoku i u Besarabiji za nezavisnost je onda splasnuo. Ljudi su rekli – da, želimo Ruse, ali ne želimo da izginemo zbog toga."

Šta reći u vezi ovoga, a da bude iole pristojno...
Preporuke:
132
14
9 nedelja, 20 decembar 2015 10:44
taras buljba
Samo malo I delimicno mogu da se slozim sa autorom teksta.Glavni previd u tekstu je njegovo tipicno zapadnjacko vigjenje Rusije.Rusija ima imperijalne I agresorske namere, a "jadan" Zapad, samo nudi demokratiju I blagostanje, a Rusija to ne da.
E, nece biti bas tako.Gospodin autor nikako nije pomenuo sirenje relikvije proslosti , avet, zvana NATO, dosli na par stotinka kilometara od Moskve,naivni Gorbacov je sve poverovao.
Da ne budemo naivni, kriza u Ukrajini je vestacka, to je nacin da zapad pokusa da suzdrzi Rusiju, a sankcije da sto je moguce vise ostete rusku ekonomiju.Vratimo se istoriji, od svegjana, finaca I poljaka, svi su kidisali na Rusiju.Napoleon je 1814 krenuo na Rusiju, Prvi svetski rat, dosao je Dr. Svetski rat, Rusi su uspeli da uniste najvece zlo u istoriji covecansta izgubivsi 27 mil. ljudi.Zaklucak, nije kidisala Rusija na Zapad, no obrnuto, to se I danas nastavlja.Gospodin autor nije iskren u svom pisanju.
Preporuke:
91
10
10 nedelja, 20 decembar 2015 11:10
siniša
Prvo što sam zaključio to je da Tim DŽuda malo skoro ništa ne zna ni o Ukrajini ni o Rusiji. Drugo njega to baš mnogo i ne interesuje. On ima svoj koncept ko je dobar momak, Ukrajinci i ko je loš momak Rusi i sve što čuje i načuje uklapa u taj koncept.
Ostaje pitanje zašto on to radi? On daje i odgovor, zato što izdavač knjige to traži od njega.
Pravi lešinar. Gde je nevolja tu je i on sa svojim tumačenjima. Ja kao rusofil mogu mirno da spavam. Ovakvi kao DŽuda ne nose nikakvu snagu argumenata niti bilo šta opasno. On je lešinar lažovčina i intervju nisam pročitao do kraja. Banda banditska.
Preporuke:
104
12
11 nedelja, 20 decembar 2015 11:25
Rade Uzelac
Kakva glupost od teksta, i pitanja i odgovori. Pitanja krajnje ulizivačka, odgovori bez ikakavog racia. Sve u svemu jedan patetičan pokušaj promo pamfleta.
Preporuke:
83
18
12 nedelja, 20 decembar 2015 13:34
Radgost
T.DŽ: Da budem iskren, nisam znao šta tačno treba da radim. Na ideju da napišem knjigu o Ukrajini nisam došao ja već izdavač. Otišao sam kod izdavača i pitao kakvu knjigu žele.

"Dobar" i ovaj Svedok-kakvu knjigu naručite takvu ću i da napišem.Našli se
Preporuke:
88
11
13 nedelja, 20 decembar 2015 13:42
el srbinjo
i ovaj je DŽuda svedok nečemu. najgori su ovi u rukavicama.
Preporuke:
68
2
14 nedelja, 20 decembar 2015 13:50
Bodljikavo prase
Pa nije DŽuda toliko u krivu. Na primer, i kod nas mnogi sumnjivi tipovi iz Drugog svetskog rata smatraju za junake zbog njihovog anti-komunizma dok se "neprijtani" delovi izostavljaju ili ogorčeno poriču kao komunistička propaganda. Danas je inače godišnjica (20/21) junačkog klanja žena i dece u kolevkama od strane novopečenih "antifašista" u selu Vranić 1943. god. Čestitam.
Preporuke:
25
55
15 nedelja, 20 decembar 2015 14:03
ivan3012
Obicna budalastina koju je neko glupo nazvao intervjuom..Govoriti za deo Rusije-Krim-da je izgubljen,isto je kao i govoriti za Moskvu da je izgubljena..Privremeno,naravno...Izgubljeni su zapravo i onaj koji je davao ovaj `intervju` kao i onaj koji ga je intervjuisao.
Preporuke:
60
12
16 nedelja, 20 decembar 2015 17:28
Dusan Mlinarevic
Odgovori Dzude ne odudaraju od njegovih ranijih stavova.
Ocito da nema odgovora na pitanja autora - sta je sa esktremnom desnicom u Ukrajini, sta je sa nedemokratskom vlascu u Crnoj Gori...
Slazem se sa komentarom da se Dzuda pokazao diletantski, ali oko nekih stvari.
Inace, zanimljivo je sto ovi sto prozivaju Dzudu i Dinica to cine sa nadimcima - bodljikavo prase i ostala sifrovana imena. Odavno poznata praksa seirenja i srbovanja po internetu pod laznim imenom... Nasa posla. Nazalost.
Preporuke:
36
6
17 nedelja, 20 decembar 2015 17:41
koba
Tim Džuda, mrsi m...
Preporuke:
37
11
18 nedelja, 20 decembar 2015 18:14
a
bas je ovaj neki Juda + sta je babi milo - to se babi snilo :-)
Preporuke:
36
13
19 nedelja, 20 decembar 2015 19:38
Marko
Vec duze vreme citam clanke T.Dzude. Uvek su na liniji srbofobije i rusofobije a u odbrani anglo-saksonskog imperijalizma ikolonijalizma. On je drugi Gebels samo sa tukavicama.
Preporuke:
46
11
20 nedelja, 20 decembar 2015 22:57
teletabis
Gospodin DŽuda je kao ekonomista sa nekom reputacijom. I ne mogu da verujem da on o Ukrajini ovako priča.

Pa mislim da bi i neki student državnog ekonomskog fakulteta u Srbiji lako skapirao šta se radi sa Ukrajinom, ona se krčka u sopstvenom saftu, začine dodaju EU i SAD, plamičak na gorioniku kontroliše Rusija, mali plamičak kolko da ne zagori.

Eee, kakvi su sastojci u loncu zvani Ukrajina ne daju nadu za ukusno jelo.

Setite se Kutuzova: dajte mi malo vremena ...

PS. Vojna intervencija u Siriji se vodi kao vojna vežba!!!
Preporuke:
32
9
21 ponedeljak, 21 decembar 2015 07:02
Srbin crnac, ateista
Otišao sam kod izdavača i pitao kakvu knjigu žele. Onda su oni mene pitali – „o kakvoj knjizi razmišljaš“? Ja sam im objasnio da ja o tome uopšte nisam razmišljao i da nije moja ideja da napišem knjigu, već njihova...

A izdavač je, pretpostavljam, Forin Ofis.

Znaju Englezi vrlo dobro ko je ko i kakva je istina u svetskim događajima. Međutim njih kao ljude ostrvskog mentaliteta uopšte nije briga ni za kakvu istinu niti bilo kakve činjenice dok im one ne idu u prilog. Činjenicu da su Ukrajinci "besna i izneverena nacija" ne bi ni pominjali da na terenu ta situacija ne ide objektivno u korist proruske opcije, dakle protiv njihovih interesa i ciljeva. Tu je sva filozofija Engleza i njihovog načina mišljenja.
Preporuke:
20
9
22 ponedeljak, 21 decembar 2015 11:45
Urbana Gerila
A koji je ustvari razlog da se ovde objavi (prenese) ovakav pamflet? Stavovi latiničarskog ,,Svedoka" i ovog razlomka od čoveka nisu mi strani. Pogotovu što sami svojim rečima ukazuju na sopstveno uvrtanje, ali zašto ga ovde čitamo?
Preporuke:
14
16
23 ponedeljak, 21 decembar 2015 12:27
.
DŽuda je pristrasan.
Preporuke:
11
8
24 ponedeljak, 21 decembar 2015 16:55
zlatan
Znam dosta o SSSR-u i tome dijelu Evrope, pa me posebno zasmetala toliko ponavljana laž o Holodomoru. Svi znamo da se ta glad 1933 dogodila, u SSSR-u, najviše u Ukrajini, Rusiji, Kazahstanu. Drugdje manje. Nije bila planirana, već se situacija otela kontroli, zbog suše, zbog toga šta su kulaci masovno uništavali ljetinu, itd. Bitno je reći da popisi stanovn.SSSR-a iz 1926 i 1939, pobijaju priče o tolikom broju žrtava. SSSR 1926god., 147 mil.stan., 1939god., 172 mil.stan. Ukrajina 1926 god., 34.3 mil.stan., 1939god., 39.5 mil.stan. Znači u 13 godina Ukr.je narasla za nekih 16%. Gdje su ti silni milijuni nestalih?
Ali svi zaboravljaju da je u Drugom ratu baš Ukr.,imala strašne žrtve. Osam mil.mrtvih, tj.20% ukupnog stanovn. Plus strašna razaranja. Omrznuti Staljin i kasniji lideri SSSR-a od Ukrajine su napravili najmoćniju sovjetsku republiku, a nacisti i Hitler od nje su mislili napraviti novi prostor za novu rasu gospodara.
Preporuke:
22
2
25 ponedeljak, 21 decembar 2015 17:06
zlatan
Gosp.TARAS BULJBA, Napoleon je na tadašnju Rusku Imperiju krenuo 1812, ne 1814. U Drugom.svj.ratu poginulo je i nestalo skoro 27 mil.građana SSSR-a, ne samo Rusa. Brojčano najviše građana Ruske SFSR, oko 15 mil., pa Ukrajine oko 8 mil., Bjelarusa preko 2.5 mil. U oddnosu na br.stan., najviše Bjelarusa preko 25%, Ukrajina 20%, Rusija 15%. Logično, jer Bjelarus i Ukr.su bile posve okupirane, a Rusija samo zapadni rub. Do Lenjingrada, Moskve, juga Volge, i juga evrop.Rusije. Ne zaboraviti na strašna rzaranja. Minsk je bio uništeni grad, Kijev u ruševinama, a pogledajmo ga danas?
Sam Putin je izjavio da je upravo industrija u pozadini bila na teritoriji Rusije (najviše Ural, Povolžje, zap.Sibir) nužna za proizvodnju naoružanja i da je to odlučilo o sudbini rata. Dakle Ruska SFSR je bila najvažnija za pobjedu.
Neki danas u Ukr.pokušavaju uništiti sovjetsku simboliku. Hoće li srušiti Kijev, jer najveći dio grada je izgrađen nakon rata u sovjetsko doba. Predivan grad, zelenila i parkova.
Preporuke:
21
2
26 ponedeljak, 21 decembar 2015 17:25
Nepristojan nik
Nije DŽuda budala. Budala je onaj iz Svedoka za koga je dotični autoritet za Ukrajinu.
Preporuke:
19
15
27 utorak, 22 decembar 2015 01:12
neinformisan
Kakvu budalu izigrava ovaj juda.
Preporuke:
9
12
28 sreda, 23 decembar 2015 13:20
R. Paunović
Tim DŽuda je jasan, tekst je opširan, a znamo kako "diše".
Nego Ukrajinci? Naša je izreka, ko je u kolo hvata u noge se uzda. Nije mi jasno na osnovu čega su Ukrajinci umislili da će njihovi mentori igrati umesto njih. Trebalo bi da budu srećni što ih niko ne izvodi pred sud zbog ѕločina/zverstava koje su počinili za vreme poslednjih sukoba. Mnogo su se zaigrali i pomislili da su važni.
Preporuke:
12
1
29 sreda, 23 decembar 2015 14:23
Bore
Šta kao crnogorci su se uplašili Srbije? Ma daj..
Preporuke:
3
2
30 četvrtak, 24 decembar 2015 09:12
Betty Boop
Ne znam zasto novinar nije pitao Dzudu o ulozi Viktorije Nuland i obaranju Janukovica onda kada je pristao na sve uslove demonstranata; kao i o prosirenju Natoa do granica Rusije, suprotno dogovoru da se nece siriti na istok. To su pravi razlozi sukoba u Ukrajini a ne problemi s Rusijom. Ako su ljudi vec ambivalentni i osecaju se kao Rusi i Ukrajinci onda sigurno ne bi doslo do rata bez ucesca zapada koji je iskoristio ekstremne elemente u zemlji za nasilno obaranje vlade Janukovica.
Preporuke:
10
1
31 četvrtak, 24 decembar 2015 23:13
Miroslav Stamatovic Nis - Ohio
Odlican intervju! Ne slazem se sa Dzudinim ocenama ali je jako dobro sto je ovaj iz Svedoka uspeo da ga nadje jer je vazno da osetimo kako oni 'disu'. Taj Dzuda je mnogo uticao na sliku o nama u Zapadu, uglavnom negativno rekao bih i zato je vazno da pratimo sta misli i prica. Naravno, kad god naidje na pitanje koje mu ne odgovara (kao ovde oko Odese, esktremne desnice, nedemokratskog rezima u CG) on to onda objasnjava geostrategijom i ne znam kako. Nebitno. Dobro je da je ovaj razgovor napravljen, da vidimo kako nam misle. Cestitke autoru!
Preporuke:
9
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner